czwartek, 3 marca 2011

Oczywiście

że poznaję te zdjecia ;) I też mi się zatęskniło do wiosny. W ramach rekompensaty za "nie-pisanie" wstawiam kilka wiosennych obrazków, taką wiosnę udało mi sie złapac w poprzednich latach, jak myślisz, moze uda nam się przywołać piękną już niedługo? :)



A tymczasem mamy dziś tłusty czwartek. Nie będę mówić jak się dziś objadłam na śniadanie, bo to aż wstyd ;)
za to podam przepis na szybciutkie i bardzo smaczne pączki angielskie, może sie ktoś skusi :) Przepis mam od mojej Mamy, odkąd pamiętam zawsze w tłusty czwartek smażyła nam takie właśnie szybkie paczki :)
3 serki homogenizowane mieszamy z 3 jajkami i 2,5 szklanki mąki. Dodajemy 1 łyżkę proszku do pieczenia, i pół szklanki cukru pudru. Wszystko razem dokładnie mieszamy, w rondelku rozgrzewamy tłuszcz ( olej lub smalec, to już jak kto woli) i dużą łyżka nakładamy ciasto. Smażymy z obu stron aż sie pięknie zrumieni, wykładamy na talerzyk z papierowym ręcznikiem. Kiedy odsączy się tłuszcz, posypujemy cukrem pudrem i jemy :) Pysznie smakują popijane kefirem lub jogurtem naturalnym.
Smacznego
Twoja A.A,

2 komentarze:

  1. Piekne zdjecia!
    A co do paczków, to przepis twojej mamy bardzo podobny do tego na "oponki". Ale prawde mowiac tez wolalabym ciasto łyzka nakładać niż wałkować, wycinać kółka i kółka w kółkach ;)
    Poki co, niczego na te okazje nie pieklam. Zbiorowa histeria przemaszerowala za moimi plecami ;)
    Ps. Zmieniłyście "skórkę"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny przepis. Wydaje się prosty i smaczny.
    Zapiszę sobie!
    Duże uściski!

    OdpowiedzUsuń